2 Şubat 2009 Pazartesi

Ren Avı


Ren Avı
Güneşli bu güzel günde uyandığında, pazaryerinde gidip biraz dolaşmaya karar veriyorsun. Oraya vardığında Kral'ın ulağının seni beklediğini görüyorsun. Ulak aceleci bir ses tonuyla sana şunları söylüyor: “Değerli maceracı, lütfen beni takip edin. Kral sizinle konuşmak istiyor.” Ulağın dileğini yerini getiriyorsun ve Kral Sarayı'na doğru yola koyuluyorsunuz." Kral sevinçle seni kapıda karşılıyor: “Sizi saygıyla selamlıyorum asil maceracı. Sizin av yeteğinizden bahsettiler bana, bu nedenle sizden bir ricam var. Çok uzaklardan asil misafirlerim gelecek ve onlar için akşam yemeğinde taptaze kırmızı ren eti sunmak istiyorum. Lütfen bana bir kaç tane avlayıp getirin.”


Kralı daha çok bekletmek istemiyorsun ve ödülünü alacağın sevinciyle ormanda yola koyuluyorsun. Kısa bir süre sonra bir ren sürüsüyle karşılaşıyorsun. Bu büyük renlerden üç tanesinin yeteciğini düşünüyorsun. Tam okunu fırlatacağın anda, renlerden bir tanesinin nasıl da o parıldayan kocaman gözleriyle sana baktığını görüyorsun. Bir müddet çekiniyorsun, ancak Kral\'ı hayal kırıklığına uğratmak istemediğinden sana verilen görevi yerine getiriyorsun. Avladığın renleri bir dala bağlayıp, saraya doğru yola koyuluyorsun. Kral\'ın bir hizmetçisi hali hazırda seni beklemekte ve senden avlanan hayvanları teslim alıyor. Mutfağa gitmeden önce de sana bie kese altın veriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder