2 Şubat 2009 Pazartesi

Gallendor Görevler hakkında bilgiler

Görevler

1. Görevlerin zorluk derecelerini nasıl anlayacağım?

Görevler menüsüne sunulan 5 görevden her birinin zorluk derecesi farklıdır. Her numaraya tıkladığında bu görevlerin tanımlamalarını okuyabilirsin ve ne kadar altın ve tecrübe puanı (xp) kazanabileceğini görebilirsin. Seviye atladıkça görevlerin zorluk dereceleri artacaktır ve süreleri uzayacaktır. Ancak bir binek hayvanı ile görev süresini kısaltabilirsin. 

2. Sunulan 5 görevden hiç birini başarı ile tamamlayamıyorum!

Sunulan 5 görevden, her tamamladığın görevin yerine yeni bir görev gelecektri ve bu şekilde sunulan görevler zamanla değişecektir.

Şayet sunulan 5 görevden hiç birini başarı ile tamamlayamıyorsan/savaşı kazanamıyorsan, yapacağın en iyi şey çalışarak altın kazanmak ve karakter özelliklerini güçlendirmek olacaktır. Tabi ki nereye yatırım yapacağına kendin karar vereceksin ;)

3. Görevler sırasında altın ya da rünik taş kaybetme olasılığı var mı?

Hayır. Görevler sırasında rakibini karşısında başarılı olamayıp, yenilsen de ve görevi başarı ile tamamlayamasan da kesinlikle altın ya da rünik taş kaybetmeyeceksin. Kaybettiğin
tek şey zaman. 


4. Günlük bir görev limiti var mı?


Hayır, bir günde istediğin kadar görev yapabilirsin. “Quests of Gallendor” oyununda (isminden de anlaşılacağı gibi) herhangi bir görev sayısı limiti yoktur. 

5. Görevler sırasında rünik taş bulmak!

Bir rünik taş bulma olasılığı %15 olarak hesaplanmıştır. Tabi ki bazıları “ben 50 görev yaptım hala bir rünik taş bulamadım” diye düşünecektir, ancak unutmamak gerekir ki, bu taşları zaman gelecek, her gün arka arkaya bulacaksınız, ve zaman gelecek bir hafta boyunca bir tane bile bulamayacaksınız.


Bu nedenle, ben hiç rünik taş bulamıyorum ya da ben çok nadiren rünik taş buluyorum gibi yorumlar yapan arkadaşlara şimdiden söylüyorum, bu tamamen, programcılar tarafından hesaplanan %15'lik bir olasılık hesabıdır, yani bu görevlerde %15 rünik taş bulma şansı demektir. Bu yüzden herkese tavsiyem, rünik taş bulma oranını, uzun vadeli zamanlar içerisinde (1-2 ay süre aralığında ve yapılan görev sayısını göz önünde tutarak) hesap etmenizdir.

Görevler sırasında rünik taş bulmak, sadece bu görev başarı ile tamamlandığında mümkündür. Bir rünik taş bulduğunda, ekranda karşına bir kutucuk çıkacaktır. Bu kutucuğun içinde bir rünik taş bulduğun yazar. “OK” tuşuna tıkladığın an bulduğun rünik taş hesabına geçirilecektir.

Not: “Görevler” menüsünde bulunan görevler asistanı da sana bu konu ile ilgili yardımcı olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder