1 Mart 2009 Pazar

Gallendor Hilesi [ Savaşta isim benzerliği ]

"Oyun İçi adım Troll


Bir görev neticesi Troll isimli NPC ile karşılaştık.Sanırım isimlerin aynı olmasından dolayıdırki savaş boyunca sadece benim Sağlık Barımın üzerinden hasarlar gösterildi.Uzun süren olay neticesinde benim sağlık barım -162 leri gösterirken Galip! yazısı çıktı.NPC nin barı fulldu...


Sanırım bir sorun var..."

"Bu hakikaten çok ilginç bir durum

Bu kesin bir bug ve bu bugı sen bulmuş oldun

Programcılar da şok geçirdiler.

Şansına bu sayede görevi kazanmış oldun Yoksa hayat puanlarına bakıldığında bu durumda kazananın Troll (düşman olan troll) olması gerekirmiş

Senin kullanıcı adının değiştirilmesi için teknik desteğe bildiride bulundum. İstersen bana PM de hangi adı almak istediğini yaz ona göre değiştirteyim, ya da kendin teknik desteğe yaz."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder